tel. (+48) 77 411 39 28

Regulamin sklepu Wagi24.pl

WARUNKI OGÓLNE

1. Sklep internetowy wagi24.pl, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://www.wagi24.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. Właścicielem sklepu, zwanym Sprzedawcą jest Miary i Wagi sp.z o.o. w 49-318 Skarbimierz-Osiedle ul. Wierzbowa 23.

2. Ceny towarów w sklepie internetowym http://www.wagi24.pl są cenami netto.

3. Identyfikacja Klienta następuje przez podanie loginu oraz hasła, otrzymanego przy darmowej rejestracji konta. Login i hasło nadawane są automatycznie przy wysyłaniu pierwszego zamówienia. Każdy klient ma możliwość zmiany swoich danych adresowych, loginu i hasła.

4. Pierwsze zakupy wymagają podania dokładnych danych Klienta niezbędnych do realizacji zamówienia oraz wystawienia dowodu zakupu (faktura VAT).

RABATY , PROMOCJE, CENY

1. Sklep wagi24.pl udziela rabatów związanych z ilością sztuk kupowanego produktu wszystkim klientom. Rabaty te naliczane są automatycznie i szczegółowo opisane przy każdym produkcie.

2. Dodatkowo sklep wagi24.pl udziela stałym klientom rabaty związane z wartością zakupów indywidualnie.

4. O cenie realizacji zamówienia decyduje zawsze cena obowiązująca w momencie jego składania. Dotyczy to w szczególności produktów, których cena jest zmienna (zależna od bieżącego kursu walut Narodowego Banku Polskiego).

GWARANCJE I REKLAMACJE

1. Towary oferowane w sklepie internetowym wagi24.pl są objęte gwarancją producenta.

2. W przypadku reklamacji należy skontaktować się bezpośrednio ze Sprzedawcą: Miary i Wagi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 23, 49-318 Skarbimierz Osiedle, tel. 77 411 39 28.

3. Reklamowany towar należy przesłać na adres Sprzedawcy. Do przesyłki należy dołączyć oryginał karty gwarancyjnej, kopię dowodu zakupu (faktura VAT) oraz krótką informację o przyczynach reklamacji.

4. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient.

5. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych pod adresem firmy za pobraniem.

6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności spedytora.

7. Towar, którego zwrot, reklamacja lub wymiana nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, brak wymaganych dokumentów lub oryginalnego opakowania itp.) będzie odesłany na koszt Klienta.

8. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwrócony towar powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty.

9. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.

10. Po otrzymaniu przesyłki gwarantuje się zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni od jej odbioru. Zwracana kwota pomniejszana jest o koszt przesyłki.

11. Koszty przesyłek przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni pokrywa kupujący.

12. Nie wolno mylić prawa do odstąpienia od umowy z możliwością zakupu sprzętu do przetestowania. Sprzęt testowany, a więc i używany nie podlega zwrotowi.

PROCEDURY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Podany przez użytkownika adres e-mail może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień. Podanie adresu e-mail w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji o etapach realizacji zamówienia.

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się przez Klienta z treścią regulaminu sklepu i akceptacją jego warunków.

3. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia, udostępnionego przez Sprzedawcę na stronach sklepu internetowego.

4. O statusie zamówienia (etapie i terminach jego realizacji) Klient będzie poinformowany pocztą elektroniczną e-mail.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.

2. W sytuacji, gdy na formularzu zamówienia dane Klienta będą niekompletne lub nieprawdziwe zamówienie nie będzie realizowane.

3, W sytuacji, gdy nastąpią błędy lub przekłamania cen produktów zamówienie nie będzie realizowane, o czym Klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną e-mail.

4. Zakupione towary będą dostarczane pod adres siedziby Klienta lub wskazany w formularzu zamówienia jako adres wysyłki.

5. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

6. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je Sprzedawca, opłata za dostawę zamówionych towarów może być pokrywana przez Sprzedawcę.

STATUSY ZAMÓWIEŃ

STATUS

ZNACZENIE

P

Zamówienie zostało przyjęte do realizacji

W

Zamówienie zostało wysłane

O

Zamówienie zostało odwołane

Z

Zamówienie zostało zwrócone lub nieodebrane.

KOSZTY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Koszt przesyłek zależą od ciężaru zamówionego towaru.

2. Koszty przesyłek:

  • w/g cennika kuriera lub na koszt sklepu.

    TABELA ORIENTACYJNA KOSZTÓW WYSYŁKI

     

     

    Typ wagi Przybliżony koszt Transportu
    Wagi Magazynowe 60-65 zł netto
    Waga Platformowa 1.2 x1.2 m 190 zł netto
    Waga Platformowa 1.5 x1.5 m 235 zł netto
    Wagi hakowe do nośności 10t 25 zł netto
    Wagi Inwentarzowe o wym 220 x920 mm 400 zł netto
    Waga hakowa o nośności od 15t (skrzynia-paleta) 150 zł netto
    Inna paczka do 31,5 kg 25 zł netto
    Płatność przy odbiorze( przesyłka pobraniowa) do 5000 zł +15 zł netto dodatkowo do przesyłki

     

     

3. Płatności należy dokonać przelewem na konto bankowe wagi24.pl, które zostanie podane w potwierdzeniu zamówienia. W tytule przelewu prosimy podać ?zamówienie internetowe oraz numer zamówienia. Przelewu należy dokonać bezpośrednio po otrzymaniu informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji.

4. Zamówienia realizujemy zgodnie z bieżącymi możliwościami magazynowymi. Produkty, które znajdują się w ciągłej sprzedaży mogą być wysyłane w dniu złożenia zamówienia (maksymalnie do godziny 15,00) lub w dniu następnym. Pozostałe zamówienia realizowane są w ciągu następnych dni w zależności od terminu dostępności u producenta. Przy płatności przelewem (przedpłata) zamówienie realizowane jest po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy od Klienta.

5. W przypadku braku zamówionego towaru sklep wagi24.pl niezwłocznie poinformuje Klienta o najszybszym przewidywalnym terminie realizacji złożonego zamówienia.

6. W sytuacji gdy wystąpi brak tylko części towarów z zamówienia to na życzenie Klienta wysyłamy aktualnie dostępny towar lub realizujemy całe zamówienie w późniejszym terminie.

7. Przy powyższych terminach nie uwzględnia się sobót, niedziel i dni wolnych. Sklep wagi24.pl nie odpowiada za spóźnienia spowodowane przez kuriera-spedytora.

8. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta mimo przyjęcia przez nas zamówienia do realizacji i po wysłaniu przez nas potwierdzenia e-mail z zawiadomieniem o wysyłce bardzo prosimy o kontakt ze sklepem wagi24.pl.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Sprzedawca ogranicza zbieranie informacji o Klientach do niezbędnego minimum oraz gwarantuje ich wykorzystanie wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz prowadzenia działalności marketingowej sklepu. W szczególności dane te mogą być wykorzystane do prowadzenia działań informacyjnych o nowościach i promocjach w sklepie wagi24.pl. Dane Klienta, którego dotyczy ustawa o Ochronie Danych Osobowych, będą przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami Ustawy. Dane nie będą w jakikolwiek sposób udostępniane innym podmiotom lub przetwarzane dla innych celów. Administratorem bazy danych osobowych jest sklep Wagi24. Każdej osobie przesyłającej wypełniony formularz przysługuje prawo i możliwość wglądu do własnych danych i ich korekty oraz uprawnienia wynikające z art. 32, ust. 1 pkt. 7 i 6 Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.

2. Dane podmiotów gospodarczych zebrane w związku z realizacją zamówienia w sklepie wagi24.pl będą chronione z należytą starannością, w szczególności nie będą w jakikolwiek sposób udostępniane innym podmiotom.